Lirik Lagu Lelaki Cadangan

By | September 5, 2021

 Lirik Lagu Lelaki Cadangan ~ T2

Lagu yang dinyanyikan oleh duo personil wanita ini kembali booming dan dikenal di kalangan anak muda. Grup yang dibentuk tahun 2005 ini bernama T2 mungkin dari tiwi dan tika. 

Lirik lagu lelaki cadangan

Tak heran kini lirik lagu lelaki cadangan di cari cari di internet untuk dinyanyikan , bahkan sampai 33k (kurang lebih) orang tiap bulan mencari lirik tersebut.

Dan disinilah tempat yang berbagi lirik lagu tersebut, jangan lupa untuk berkomentar ya kawan. Silahkan untuk bernyanyi hehe.

🎶 Lyrics : Kutuliskan sebuah cerita cinta segitiga Di mana akulah yang jadi peran utama Aku tak dapat membohongi segala rasa Aku mencintai dia dan dirinya Nanti pukul satu dia menemui aku Maka jangan kamu pasang wajah yang cemburu Nanti bila dia datang menemui aku Maka cepat-cepat kamu ngumpet dulu Dan aku sudah pernah bilang Pacarku bukan cuma kamu saja Ku mempunyai dua hati Yang tak bisa untuk kutinggali Kan aku sudah pernah bilang Janganlah kamu terlalu sayang Dan bila nanti kau menghilang Ku masih punya lelaki cadangan Kutuliskan sebuah cerita cinta segitiga Di mana akulah yang jadi peran utama Aku tak dapat membohongi segala rasa Aku mencintai dia dan dirinya Nanti pukul satu dia menemui aku Maka jangan kamu pasang wajah yang cemburu Nanti bila dia datang menemui aku Maka cepat-cepat kamu ngumpet dulu Dan aku sudah pernah bilang Pacarku bukan cuma kamu saja Ku mempunyai dua hati Yang tak bisa untuk kutinggali Kan aku sudah pernah bilang Janganlah kamu terlalu sayang Dan bila nanti kau menghilang Ku masih punya lelaki cadangan Dan aku sudah pernah bilang Pacarku bukan cuma kamu saja Ku mempunyai dua hati Yang tak bisa untuk kutinggali Kan aku sudah pernah bilang Janganlah kamu terlalu sayang Dan bila nanti kau menghilang Ku masih punya lelaki cadangan Dan aku sudah pernah bilang Pacarku bukan cuma kamu saja Ku mempunyai dua hati Yang tak bisa untuk kutinggali Kan aku sudah pernah bilang Janganlah kamu terlalu sayang Dan bila nanti kau menghilang Ku masih punya lelaki cadangan Lelaki cadangan Lelaki cadangan (Lelaki cadangan) Lelaki cadangan


Sampaii sudah di penghujung artikel kawan , tinggalkan komentar kalian di bawah . Boleh riquest lirik apa lagi yang ingin saya share di sini. bye bye

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *